• شنبه ١٣ آبان ١٤٠٢-١٤:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٨٢٦
نادعلی از دستور جلسه آتی شورا خبر داد؛

قرائت گزارش ارائه دستاوردهای سفر به چین توسط عضو شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دستور جلسه آتی شورای شهر تهران، از ارائه گزارش عضو شورای شهر تهران در خصوص اهم نتايج و دستاوردهاي سفر به كشور چين خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و هشتاد و نهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ در روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر و گفت: مطابق دستور جلسه صحن علنی، مقرر شده تا نخستین دستور به موضوع قرائت گزارش سيد جعفر تشكري هاشمي رئيس كميسيون عمران و حمل و نقل در خصوص اهم نتايج و دستاوردهاي سفر به كشور چين اختصاص پیدا کند تا همه اعضای شورای شهر تهران در جریان اقدامات کلی حضور هیات ایرانی در پکن قرار گیرند.
وی افزود: در ادامه گـزارش محله گردی ناصـر امـاني عضو شـوراي اسلامي شـهر تـهران نیز در خصوص محـله وصال واقع در منطقه 6 شهرداري تهـران در دستور کار صحن شورا خواهد بود.
نادعلی در خصوص دستور بعدی صحن شورا نیز تصریح کرد: بررسی لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها، گواهی ها، استعلامات و خدمات غیر حضوری شهرداری تهران که در جلسات گذشته شورا آغاز شده اما رسیدگی به بخشی از آن باقی مانده بود؛ ادامه خواهد یافت.
وی همچنین یادآور شد: مقرر شده تا بررسي جزئیات لايحه شهردارتهران در خصوص « مجوز فروش، واگذاري و انجام معامله يك فقره ملك متعلق به شهرداري تهران » که يك فوريت این لايحه در صدوهشتاد و سومين جلسه رسمي شورا مورخ 1402/7/23 به تصويب رسيده بود نیز مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفته و در این خصوص تعیین تکلیف صورت گیرد.
 سخنگوی شورای شهر تهران، در پایان اظهار داشت: دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران(عضو ناظر) و یک نفر نماینده خبره دانشگاهی یا حوزوی در شورای سیاست گذاری موضوع مصوبه طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران، بررسی و انتخاب خواهند شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: